torsdag 3 september 2009

Ännu en dag

Jag är fortfarande sjuk. Känner mig lika sjuk idag som igår, så ingen förbättring med andra ord. Jag har spenderat eftermiddagen (eller enligt mig morgonen) med att ringa runt till folk på jobbet för att meddela att jag stannar hemma imorgon med. Det lustigaste var att jag fick ringa företagshälsan för att avboka en hälsokontroll igen. Det är min första hälsokontroll på det här företaget och jag har redan avbokat den en gång tidigare. Denna gången avbokade jag på grund av att jag är sjuk. Undrar vad de tänker om mig? Att jag är i stort behov av en hälsokontroll? Det var till och med mitt eget initativ att gå på kontroll, eftersom jag har haft ont i axeln. Jag sa att jag kunde ringa tillbaka nästa vecka för att boka en ny tid eftersom jag inte har min kalender tillgänglig nu, men hon propsade på mig en tid i alla fall som jag sedan får avboka om den inte passar. Det har jag ju ingen lust att göra igen - kanske just därför hon propsade på mig en tid.

Nåja, sambon väckte mig vid ett-tiden idag! Hade ingen aning om att klockan var så mycket! Det var ju tur det, så att jag hann se Glamour. Karen syntes inte till, så jag har inte riktigt fått klarhet i om det är den Karen som jag tror dog för flera år sen.

6 kommentarer:

zaida sa...

krya på dig ! :)

Speja sa...

Åh, din stackare. Men du får ju åtminstone titta på lite såpor, det händer ju inte så ofta kanske. Krya på dig!

Petra sa...

Här är jag lite halvkrassslig också. Hoppas att du blir bättre snart.

Annika sa...

Hej! Tack för kommentaren på min blogg idag!! KUL!
Ja, jag hoppas såklart också att du kryar på dig snart! INTE kul att vara sjuk.

F sa...

du har ju hur mycket som helst ogjort hos mig ju ;)

Jess sa...

Hoppas du snart blir bättre!
Du blir nog ganska snart uppdaterad i Glamour! Man brukar ju kunna missa en hel del utan att missa något! ;)