måndag 28 september 2009

Go o glad kexchoklad

Vid middagsbordet satt jag och sambon och pratade om våra kollegor som är sjuka titt som tätt och att de måste ha väldigt dåligt immunförsvar. En stund senare ringde jag och talade om för min syster att jag inte skulle följa med till yogan som vi går på varje måndag för att jag kände mig trött och frusen. Nu kanske jag håller på att bli sjuk igen. Man får inte prata skit om folk för det slår tillbaka direkt. Nu har jag precis vaknat. Jag har legat i soffan hela kvällen, under filten och frusit. Jag litet varmare och piggare. Sambon har varit och handlat kexchoklad till mig som säkert kurerar mig det sista så att jag kan jobba imorgon.

4 kommentarer:

F sa...

choklad botar sexbrist med sägs det.

Miia - There´s no place like home sa...

Hoppas du inte blir sjuk igen! Kexchokladen hjälper nog ;)

Kraaam

Eva sa...

Ja men choklad sägs ju innehålla en massa antioxidanter :-))
Usch jag har varit en så dålig bloggare den senaste tiden, men det blev så när datorn var på reparation. Svårt att smygblogga från jobbet också. Men nu är jag igång igen :-)

Tantti sa...

F: Choklad är bra mot allt.
Miia: God var den men jag är sjuk. :(
Eva: Vad bra Eva. Jag ska hälsa på dig idag.