tisdag 12 maj 2009

Eurovision

Idag struntar jag i Desperate Housewives, Christine och stegtävlingen.

Det enda som gäller ikväll är cashewnötter, choklad, en kall öl och:

Eurovision song contest semifinal 2009

Jag håller på Malena för att jag tycker att låten är bra och jag tror att den skulle gå långt i finalen. Jag håller också på Finlands bidrag Lose Control för att jag kommer från Finland. Finnar måste alltid hålla på Finland! Nej, jag tycker faktiskt att låten är bra också.

Hello Europe and welcome to Moscow.! Let the Eurovision song contest 2009 begin......

3 kommentarer:

Miia - There´s no place like home sa...

Jag sviker aldrig mina hemmafruar ;)

Nu har ju du missat halva säsongen typ! Och det som är sååå spännande...

Tantti sa...

Ja jag vet... har missat massor av avsnitt, men då kan jag väl lika gärna missa hela säsongen.

Tanten sa...

Tanten orkade inte ens alla bidrag. Hundpromenad och shopping gjorde tvär godnatt i mig.