torsdag 16 april 2009

Mardröm

Innan jag berättar hur det var på seansen igår vill jag berätta om min mardröm som jag hade natten till igår.

Jag drömde att jag var på seansen. Det var bara ett fåtal personer där, ingen som jag kände, mörkt och tända ljus. Jag var nervös, men ställde mig i ringen som alla stod i hållandes varandra i händerna. Det var mörkt och någonstans brann levande ljus. Jag såg inte mediumet, utan istället fanns hennes (hon som skulle leda assistenten skulle vara en kvinna) assistent synlig och det var han som ledde seansen under mediumets direktiv. Helt plötsligt började det susa i mina öron och jag blev yr. Strax därefter lyfte jag och ett par andra ur ringen och tappade greppet från varandras händer. Vi svävade ovanför ringen! Jag var livrädd och ville ner, men kunde inte styra min kropp. Jag hade ingen kontroll över den. Jag snurrade runt i en väldig fart. Snurrade och snurrade och snurrade.... plötsligt var seansen över och mediumet visade sig för oss. Det var den här personen:


Tja, vad ska jag säga? En dröm som blandades ihop av mitt kvällsnöje med dubbelavsnitt av Desperate Housewives och spänd förväntan inför seansen. Hur det egentligen gick till på seansen och om jag fick några budskap från andra sidan, berättar jag i mitt nästa inlägg... en liten cliffhanger till er...

8 kommentarer:

anne sa...

Var han med i DH? Fast jag somnade ju så gott häromkvällen att till och med Barack Obama kunde varit med och jag missat det! :)

linda sa...

Vilken dröm! Själv lyckas jag bara drömma om män som lika gärna kunde vara mina förfädrar...

Jag väntar med spänning på inlägget om seansen! Jag har varit på storseans en gång (Terry Evans), och gjort en privatsittning en gång (Marita Bladh). Sedan knackar det på dörren till mitt undermedvetna i princip hela tiden -mitt hem gästas av andar nästan hela tiden.
Jag är dock inte utbildat medium, så det vågar jag inte säga något om.. men intressant är det!

Lallis - liv och leverne sa...

Vad spännande:) Och du ha en fin fredag.
KRam Lallis

Miia - There´s no place like home sa...

Meeeen hur var seansen nu då?!?

Miss Upsey Daisy sa...

Han är läskig. Just de där isblå ögonen och det ljusa håret....

anna sa...

hmm, skynda på med nästa inlägg!

Daniel sa...

Inget mer TV för dej nu vännen!

Tantti sa...

Hallå alla! Inlägget om seansen kommer ikväll. Tantti har varit upptagen hela helgen med att serva gäster. De åker hem i eftermiddag och därefter får jag en stund över för att skriva inlägget.