onsdag 29 april 2009

Schamponering i sömnen

Sonen vaknade alldeles blöt i håret av svett en dag när han sovit middag. Det var så varmt i rummet och han hade haft täcket över sig.

- Oj, vad blöt du är i håret, sa pappa till honom.

Sonen känner på sitt och hår och funderar en stund.
Sedan säger han med seriös blick:

- Mamma tvätta hålet!

Han trodde att jag hade tvättat håret på honom medan han låg och sov! *Fniss*
Det kan vara besvärligt att tvätta hans hår, men inte så pass att jag behöver tvätta det när han sover. :)

4 kommentarer:

F sa...

sånt som händer... hellre att det blir en kommentar för mycket än att du inte kommenterar

Väntar på du vet vad ;)

psykiatrin.blogg.se sa...

Hej! Jag har hittat din blogg genom en annan blogg som hade med psykisk sjukdom att göra,
och undrade om även du bloggar om detta? Isånnafall vill jag gärna länka till dig.
Skriv gärna en kommentar med vilken diagnos du har så jag kan lägga det på diagnossidorna, om du vill! Ifall jag hamnat helt fel eller olämpligt ber jag om ursäkt!
Kram P! Psykiatrin.blogg.se Psykiatrin@hotmail.com

Eva sa...

Stackarn :-)
Men du, jag kan säga att jag ofta har täcket över huvudet när jag ska sova. Så det ska bli mörkt och tyst. Sen ser man ut som världens rufshäxa när man vaknar :-))
Nåja, ville bara önska dig en trevlig Valborg. Ha det så bra.
Kram,
Eva

Tantti sa...

F: :)
Psykiatrin: Tyvärr har jag ingen diagnos - ev. trettioårskris.
Eva: Tack det samma! kram