tisdag 14 april 2009

Seans

Imorgon ska jag göra något som jag aldrig har gjort förut. Jag ska på storseans. Jag vet inte om jag tror på andar, men jag tycker att det är intressant och jag vill bilda mig en egen uppfattning om detta. Det kommer att bli spännande och jag vet inte alls vad jag kan förvänta mig. Jag tycker att det är roligt att prova på en massa olika saker och jag är öppen för alla intryck och upplevelser. Det gör mig mer säker på vad jag själv vill och tror på.

Har du varit på seans någon gång? Hur var det i så fall?

4 kommentarer:

F sa...

min sambo har tjatat om det länge... men jag har inte velat följa med för jag tror inte på sånt.

Men börjar faktiskt vekna.. följer nog med nästa gång. bara för att se vad det är..

Dixie Lee sa...

åh kul att du skrev det för min syster var på en sån med sin man igår! o seans-kvinnan berättade om en kvinna som stod vid min svåger. o enligt beskrivningen tyckte min syster att det lät som vår mormor. hon försökte få kontakt med min svåger haha. så när dom kom hem sa han: jag har träffat din mormor!

Tantti sa...

F: Följ med!
Dixie Lee: Nej, vad kul o vilket sammanträffande!

Miss Upsey Daisy sa...

Aldrig. Kanske skulle kunna tänka mig att prova. Ska bli intressant att höra vad du säger sedan.